Társasházkezelés, lakásszövetkezet-kezelés, közös képviselet

A társasházakra és a lakásszövetkezetekre eltérő jogszabályok és törvények vonatkoznak, így kezelésük is jelentősen különbözik egymástól. Cégünk mindkét területre vonatkozóan alapos ismeretekkel és tapasztalattal rendelkezik. Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk mind a társasházak, mind a lakásszövetkezetek kezelésére vonatkozóan, ami magában foglalja a kezelésen túl a könyvelést is. Mindazon feladatok ellátását biztosítjuk, amelyeket a társasházakról szóló 2003. évi CXXXII sz. törvény, ill. a lakásszövetkezetekről szóló 2004. évi CXV. törvény (ill. ezek módosításai), a társasház Alapító Okirata és a lakásszövetkezet Alapszabálya, valamint a vonatkozó jogszabályok a közös képviselő/lakásszövetkezet elnöke feladataként előírnak.

Az általunk vállalt feladatok:

  • A társasház közös képviselete, ill. lakásszövetekezet képviselete ügyvezető elnökként,
  • Közgyűlések előkészítése, összehívása és levezetése évente minimum egyszer, de szükség esetén minden olyan ügyben, melyhez a közgyűlés határozata szükséges,
  • A közgyűlés határozatainak előkészítése és végrehajtása, gondoskodva arról, hogy azok megfeleljenek a jogszabályok és az Alapító Okirat és SZMSZ ill. Alapszabály rendelkezéseinek, nyilvántartás vezetése a közgyűlés határozatairól és a határozatok végrehajtásáról (Határozatok Könyve),
  • Az éves beszámoló és költségvetési javaslat elkészítése, közös költség kiszámítása, közlése,
  • A Társasház / Lakásszövetkezet bankszámláinak kezelése a Számvizsgáló / Felügyelő Bizottság bevonásával és ellenőrzési jogának érvényesítésével (számlák utalása, ellenőrzés, kezelés),
  • Intézkedés a tartozások behajtásáról a nem fizető tulajdonosokkal szemben,
  • A Társasház / Lakásszövetkezet közösségének harmadik személlyel (NAV, hatóságok) szembeni képviselete,
  • Az SZMSZ és Házirend javaslatainak kidolgozása, aktualizálása,
  • Pályázati lehetőségek és támogatások figyelemmel kísérése, ezekről a közgyűlés tájékoztatása,
  • A társasházi / lakásszövetkezeti épület állagának figyelemmel kísérése, árajánlatok beszerzése, munkák megrendelése, vállalkozói szerződések megkötése, javítások és felújítások megszervezése,
  • Szabványossági vizsgálatok: tűz-, villám- és érintésvédelem, az épületre és berendezéseire vonatkozó kötelező időszaki vizsgálatokról tanúsítványok megszerzése,
  • Gondnoki és takarítási feladatkörök ellátásának ellenőrzése,
  • A megbízás napjától létrejött iratanyag digitalizálása és elektronikus hozzáférés, betekintés lehetőségének biztosítása felhő alapon (pl. Alapító Okirat / Alapszabály, SZMSZ, közgyűlési anyagok, szerződések stb.),
  • Rezsicsökkentési hirdetmények havonta történő elkészítése és kifüggesztése,
  • Minden fontos ügyben tájékoztatjuk a tulajdonosokat: faliújság, plakát, szórólap, hírlevél, e-mail stb.,
  • Mindazon feladatok ellátása, amelyeket a Társasházi / Lakásszövetkezeti Törvény és az Alapító Okirat és az SZMSZ, illetve Alapszabály valamint a vonatkozó jogszabályok feladataként előírnak.

Ajánlatkérés gomb

error: Tartalomvédés engedélyezve!